Nekad Xara2 | Ban Överklagan [San}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194443874/

Ditt Hex-ID: 110000149901062 (Hex)

Vad är din discord tagg? Xara#5489

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univbepban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså Jag vart bannad För skjuter dag in dag ut AKA problem spelare Jag som spelare Gillar Att Ha Roliga senario Jag tycker att om man ska får p ban för man skjuter för mycket borde man säga till Tex när de e ett gäng krig som de skjuts hela tiden kan man skirva i deras pm eller gäng chat att gängkriget avslutar jag HÄR de tycker jag men de kan ju också vara att man skjuter mycket för man hänger med fel personer men jag vill bli unbanad för de finns igen annan server som unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och en till skulle åka till sons för Sons kidnappade Min Grabb Och sons tog hans glock vi skulle dit och fråga varför dom kidnappa han och varför dom tog hans glock sen så säger sons dra härifrån luffare gjorde inget ville bara snacka sen så vissla jag kom hit måste snacka med dig vill inge illa sen så börja en i sons ta upp ett vapen och började skjuta för jag vissla vete fan varför men sen så kom några anadra i mitt gäng som jag inte vill vara med som skjuter till och med mig i benen sen så börja dom skjuta mot mig och han i mitt gäng sen dom i mitt gäng hoppar ut och skjuter tbx jag drar sen kommer sons vi försöker boxa in dom och sen rikta men dom åker i väg sen så kommer de 4 bilar dom pittar mig så min bil går sönder sen så hoppar en ut jag hoppar ut sen vart de en skottlosing och om ni verkligen bryr er om skjuta mycket borde jag vill inge illa men om ni tittar Sans Shooting logs så har han skjutit mycke mer och folk frågar varför jag vart bannad då sa jag skjuter dag in dag ut då sa dom va de där e cap men aja där har ni anledingen varför jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså visst jag kan brösta att jag gjorde fel att jag skjuter för mycket men ni måste säga till om man skjuter för mycket liksom hela sons alla skjuter varje dag jag tycker den e felaki men ni bestämmer så klart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 4 bans med denna mina andra 3 bans va länge sen kommer knappt ihåg tror pwg sen kanske Suntförnuft sen vet jag inte :D.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag skulle kunna göra annorlunda sluta skjuta mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka