Nekad Xara2 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194443874/

Ditt Hex-ID: 110000149901062 (Hex)

Vad är din discord tagg? xara34

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-25 153658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att indian banna mig för eller vet vad han bannade mig för de va ju meta och jag ber så hemskt mycket om ursäkt men de va ju ett senario mee trippy och dom och sen gick de lite överstyrd förlåt för de men vet inte vad jag exat ska skriva.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo vi va vid snatos huset och sköt mot santos för dom började gå upp på taken och börja skjuta mot oss och vi försökte åka dit och prata med dom för vi ville ju inte att de skulle sluta som de gjorde i skottlossingen men så började dom skjuta och en i santos då går ut till vägen och börja skjuta då blir han ner skjuten och dör sen våran andra grabb går upp på ett tak och skjuter en grabb på taket. sen vart vi tillkallade till sup och vi vart bannade för meta och förlåt för de..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va inte felaktig då vi metade och ber så hemskt mycket om ursäkt om de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad när jag va hos sons och bytte Pedkläder men skrev igen /me TEX /me tar nya kläder från bakluckan sen kommer jag inte ihåg för de va länge sen jag vart bannad på unive asså jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte metat och gjort ett bättre senario av de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? mm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka