Nekad Xara2 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194443874/

Ditt Hex-ID: 110000149901062 (Hex)

Vad är din discord tagg? xara34

Vem var det som bannade dig? forsgren32

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-17 202018.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror forsgren banna mig för jag sköt vid stora banken men de va också mitt i natten som jag rpade på va att stora banken va stängt och efter jag hade skjutit mannen så springer jag in i en gränd sedan efter de så skulle jag göra en bil deal min 1/1 och någon bil och lite mer saker sen när han skriver över bilen så blir jag bannad så då gick jag back min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och en till grabb som hade gjort saker mot mig innan som satt och hetsa också sedan efter så springer han ifrån mig och då skjuter jag ett skott sedan springer in i en gränd och de va ju mitt i natten så rpade att igen affär eller bank va öppen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte helt ärligt om de är en felaktig för de va ju mitt i natten och rpade på att ingen ban eller affär va öpnna och springer in i en gränd men lite felaktig och lite aktiv eller va man säger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Skulle byta ped kläder en gång och då så va jag inte på en klädesbutik och ist gjorde /pedmeny för att byta kläder sen vart jag bannad sen kommer jag inte ihåg så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka mer realistic och göra ett bättre senario av de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Det spelar ju ingen roll om det är dag eller natt, det ska fortfarande va seriös rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka