Accepterad Xara2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194443874/

Ditt Hex-ID: 110000149901062 (Hex)

Vad är din discord tagg? Xara#5489

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univbepban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag sköt för mycket på servern. Jag fattar verkligen att Philip, San och alla andra staffs inte tycker om folk som skjuter för mycket som jag gjorde då. Jag lovar att om jag får komma tillbaka så kommer jag att bara rpa socialt och inte skjuta mycket alls. Jag kommer bara skjuta som sista utväg. Jag kommer också rpa sunt förnuft. Jag borde inte ha skjutit så mycket som jag gjorde och det var jätte dumt av mig. Förlåt för detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till sons klubben för att snacka me dem angående min grabbs vapen som de tagit och sen så sa kom hit och sen så började han skjuta mot oss, sen kom flertal bilar efter oss och då pittade de oss och sen så började de skjuta. Jag hoppade då ut och sköt tillbaka. Det var ungefär det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban enligt mig eftersom jag sköt för mycket och det är inte bra för
både rpn och för serverns rykte att jag bara skjuter. Jag fattar till 100% att jag har gjort fel med att skjuta så mkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade kunnat tänka mer på social rp och sunt förnuft och spela mer för båda parter och så.
Jag ber om ursäkt för att jag sköt för mkt och jag lovar att jag inte kommer skjuta mycket om jag får komma tillbaka.
Jag vill bara så gärna ha en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, absolut. Att man inte ska skjuta för mycket för det är dåligt.
Det är inte bra att skjuta har jag nu lärt mig och jag visste inte riktigt vad
jag tänkte när jag sköt så mycket. Typ att det var coolt att skjuta mycket fast det är det ju inte!
Det har jag lärt mig. Förlåt mig jag vill bara så gärna spela på unive med mina vänner.
Jag lovar att jag kommer rpa med social rp och skjuta mycket mindre än vad jag gjorde innan när jag spelade på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka