Nekad Xara2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194443874/

Ditt Hex-ID: 110000149901062 (Hex)

Vad är din discord tagg? Xara#5489

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univbepban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tydligen Så bannade san mig för skjuter dag in dag ut Men Problemet är att Om jag ska få ban så får ju dom andra sluta skjuta så vi skjkuter tbx de e inte vi som startade skottlosnigar fick ju ban för jag åkte t sons och skulle sanacka med dom för dom hade kidnappat min grabb och tog hans glock sen så börjar dom skjuta från igenn stans sen så kommer dom dom pittar mig alla hoppar ut börjar skjuta sen så fick jag p ban från igen stans jag själv tycker att om kirm ansvariga tykcer att vi skjuter får mycket så kan man säga till först

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De va ju så här att jag och min vän åkte till sons vi skulle snacka med dom att jax då hade kidnappat min grabb och tag hans glock jag åkte dig med han vi sa är jax här dom sa nej sen så vissla jag sen sa han tror du jag e hund eller något ja ba nej sry sen så tog han upp tabben och börja skjuta mot oss sen kom någr aandra grabbar stilsew eller vad han heter kom fram och snackade med sons sen börja dom skjuta mot han sen börja dom hoppa ut och skjuta tbx sen drar vi sen kommer de 3 bilar fulla dom kör in i oss så våran bil går sönder sen hoppar en ut hoppar jag ut börja skjuta liksom alla börja skjuta så sen efeter jag dog så fick jag p bann jag starta inte de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte att jag gjorde så mycket fel men om ni då tycker att jag skjuter för mycket så kanske ni borde säga till.
ocvh kanske ist ge en kirm varnig ist för p bann jag har spendat mycket pengar och tid på denna server och vill fortsätta här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har vart bannad 3 gånger en gång va en felakti bann då de va dysnk
sen kommer jag inte i håg de va länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag visste inte ens ni måste ju säga till men hade igen annan utväg sons pitta oss och aa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka