Nekad xaopi | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xaopi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/monkeBananaYumYum/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Hedlund

Vad är ditt discord namn? Spagett41#5359

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Abrahamsson och är 32 år gammal. Under hans karriär har han jobbat inom många olika yrken, både lagliga och olagliga. Dock under de senaste åren har han insett konsekvenserna av sina handlingar och håller sig nu till den lagliga sidan. Han har ett stort intresse i många olika saker, som bilar till att hjälpa andra personer och har även stora kunskaper i mycket mer. Han gillar att prata med nya personer men kan ibland ha ett dåligt temperament om man själv beter sig dåligt mot honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag kan bidra med en väldigt bra rp nivå på servern, som jag vet även finns eftersom jag kört och varit whitelistad på servern förut. Jag känner även att medlemskap ger mycket mera möjligheter i ens rp eftersom man då kan söka till jobb som leder till många och större scenarion som jag vill vara med och skapa. Jag vill även se till att dessa scenarion håller en hög rp nivå samt att det även blir roligt för alla inblandade.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kört på servern förut och varit whitelistad så jag vet att det är en hög rp nivå samt en server med mycket spelare, vilket leder till flera scenarion som gör rpandet mycket roligare.

Hur hittade du Unive? En kompis till mig hade kört på servern en lång tid före och tyckte att den var väldigt bra och jag har själv kört på den ett tag efter.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra med en bra och seriös rp. Vara med i samt bilda scenarion som jag kan se till blir av hög rp nivå samt att det blir roligt för alla som är inblandade.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill försöka ansöka till ett jobb som polis där flera större scenarion sker så att jag kan bidra med en bra rp. Jag vill även se till att rpandet blir roligt både för mig själv samt alla andra som jag hamnar i scenarion med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top