Accepterad xaopi | Medlem ansökning RogerXD

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xaopi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/monkeBananaYumYum/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Hedlund

Vad är ditt discord namn? Spagett41#5359

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Kurt Abrahamsson är 35 år gammal och kommer ifrån en förort i Sverige. Han flyttade till denna staden när han var 16 år gammal med sin familj, han bodde i ett ganska hårt område när han var yngre och har varit påverkad av det kriminella beteendet som ung men är nu ute för förändring, till det goda eller onda. När Kurt blev 20 år tröttnade han på att vara hemma hos sina föräldrar och började leta jobb, han var inne på att bli polis eller en annan typ av räddningstjänst för att hjälpa alla som har växt upp dåligt som han själv, men med sina erfarenheter så fick han bara jobb hos närmsta matbutiken och senare mekaniker. Han planerar dock att få ett jobb där han kan hjälpa andra välja en bättre väg, och hålla sig borta från småbrotten. Kurts kompisar tycker att han sviker sin bakgrund för att arbeta som polis, de tycker att han ska stanna hos dem och fortsätta det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem för att jag var det ett tag tillbaka, men har nu varit borta från servern i någon månad. Jag tycker det är väldigt kul att köra på just unive för att de är en av de ända servarna i sverige som är seriösa vilket ofta leder till roliga och bra scenarion. Jag tyckte väldigt mycket om att vara whitelistad eftersom jobbmöjligheterna ökar grovt, vilket oftast leder till större scenarion och mer interaktiva rp-scenarion med andra. Jag vill även ha tillgång till mer saker som twitter och blocket, och som sagt roliga jobb som polis som jag är väldigt intresserad av.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker som sagt att det är den bästa svensktalade serverna, jag har många kompisar som spelar på servern och så tycker jag väldigt mycket om communitet omkring, där man kan få hjälp eller ha kul. Jag tycker även om allt nytt content som finns på servern i from av bilar och kläder vilket är två saker jag tycker mycket om IRL.

Hur hittade du Unive? Kört på denna server förut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål för RP är att min karaktär ska ha en bra karriär och känna många i stan. Jag är väldigt sugen på att bli polis eller jobba inom ett liknade yrke som jag har sagt innan. Jag vill även att min karaktär ska vara något av en person man känner igen i staden, som typ någon med ett speciellt jobb eller för att man är en viktig del i mycket RP. Jag hade även tyckt det skulle vara kul med något jobb som helikopterpilot åt räddningstjänst eller polis då man får se staden på ett helt annat perspektiv och annan gameplay än vanligtvis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är ganska simpelt. Att ha så mycket kul som möjligt med nya människor likväl mina kompisar som redan kör på servern. Jag vill vara med att bidra i servern och eventuellt bli någon viktigare roll som typ servervakt för att hjälpa andra som gärna vill köra på servern med inte vet hur. I nu läget är mitt mål att bara ha kul med RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top