- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/monkeBananaYumYum/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Hedlund
Vad är ditt discord namn? Spagett41#5359
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Abrahamsson och är 35 år gammal. Under hans liv har han jobbat med en rad olika yrken, och har tack vare det fått en bred kunskap. Han har även jobbat med mycket som är olagligt men har insett konsekvenserna av sina handlingar och vill nu fokusera på en framtid där han hjälper andra. Han är ofta vänlig mot andra, men han har en kort stubin.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat på servern förut inom olika whitelistade yrken och jag anser att jag kan bidra med en allmänt hög rp nivå som är rolig för alla som är inblandade i olika scenarion. Jag anser också att jag med medlemskap kan bidra med hög rp igen igenom att få ett whitelistad yrke.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit medlem på servern förut men var inaktiv ett tag. Jag vet och tycker att det är en väldigt bra server med bra rp jämfört med andra servrar som jag kört på förut.
Hur hittade du Unive? Kört på denna server förut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med en hög rp nivå, som är rolig för alla inblandade i scenarion samt att bara ha roligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett yrke man bara kan få med medlemskap, så att jag kan rpa bättre samt bidra med en högre rp nivå.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Hedlund
Vad är ditt discord namn? Spagett41#5359
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Abrahamsson och är 35 år gammal. Under hans liv har han jobbat med en rad olika yrken, och har tack vare det fått en bred kunskap. Han har även jobbat med mycket som är olagligt men har insett konsekvenserna av sina handlingar och vill nu fokusera på en framtid där han hjälper andra. Han är ofta vänlig mot andra, men han har en kort stubin.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat på servern förut inom olika whitelistade yrken och jag anser att jag kan bidra med en allmänt hög rp nivå som är rolig för alla som är inblandade i olika scenarion. Jag anser också att jag med medlemskap kan bidra med hög rp igen igenom att få ett whitelistad yrke.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit medlem på servern förut men var inaktiv ett tag. Jag vet och tycker att det är en väldigt bra server med bra rp jämfört med andra servrar som jag kört på förut.
Hur hittade du Unive? Kört på denna server förut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra med en hög rp nivå, som är rolig för alla inblandade i scenarion samt att bara ha roligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett yrke man bara kan få med medlemskap, så att jag kan rpa bättre samt bidra med en högre rp nivå.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej