- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/horny42/
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Hedlund
Vad är ditt discord namn? Spagett41#5359
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Weng Chei och har börjat närma sig 30 års åldern. Hans släkt kommer från Asien men migrerade till Sverige för nya jobbmöjligheter. Själv har Weng jobbat inom en rad olika yrken som bilmekaniker, försäkring osv men även mindre lagliga yrken när tiderna började bli desperata. Weng har dock börjat inse de fel som han begått under sitt liv och spenderar nu mycket av sina dagar på att hjälpa andra människor med deras problem. Weng är väldigt hjälpsam när det behövs och försöker hålla en god ton mot alla han möter, men han har en kort stubin vilket kan märkas när andra beter sig dåligt eller kaxigt mot honom.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag kan utveckla och bidra med en mycket bättre rp till servern eftersom jag då kan ansöka till ett nytt jobb som gör det möjligt att bidra med en bättre rp. Detta är inte bara viktigt för mig men även även för att jag ska kunna bidra med en bättre rp som är roligare för andra på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Detta är en väldigt aktiv server som jag har kört på mycket förut och nu vill fortsätta köra på, detta eftersom det är en mycket bättre och härligare rp nivå jämfört med andra servrar.
Hur hittade du Unive? En kompis till mig hade kört på servern ett lång tid före och rekommenderade den till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag skrev förut så vill jag bidra med en hög rp nivå som är rolig för alla inblandade i flera olika scenarion som samtidigt är seriös.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bara träffa nya personer, bidra med en bra rp nivå för alla samt att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Hedlund
Vad är ditt discord namn? Spagett41#5359
Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2003
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Weng Chei och har börjat närma sig 30 års åldern. Hans släkt kommer från Asien men migrerade till Sverige för nya jobbmöjligheter. Själv har Weng jobbat inom en rad olika yrken som bilmekaniker, försäkring osv men även mindre lagliga yrken när tiderna började bli desperata. Weng har dock börjat inse de fel som han begått under sitt liv och spenderar nu mycket av sina dagar på att hjälpa andra människor med deras problem. Weng är väldigt hjälpsam när det behövs och försöker hålla en god ton mot alla han möter, men han har en kort stubin vilket kan märkas när andra beter sig dåligt eller kaxigt mot honom.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag kan utveckla och bidra med en mycket bättre rp till servern eftersom jag då kan ansöka till ett nytt jobb som gör det möjligt att bidra med en bättre rp. Detta är inte bara viktigt för mig men även även för att jag ska kunna bidra med en bättre rp som är roligare för andra på servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Detta är en väldigt aktiv server som jag har kört på mycket förut och nu vill fortsätta köra på, detta eftersom det är en mycket bättre och härligare rp nivå jämfört med andra servrar.
Hur hittade du Unive? En kompis till mig hade kört på servern ett lång tid före och rekommenderade den till mig.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag skrev förut så vill jag bidra med en hög rp nivå som är rolig för alla inblandade i flera olika scenarion som samtidigt är seriös.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bara träffa nya personer, bidra med en bra rp nivå för alla samt att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej