Nekad xaopi | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xaopi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas

Vad heter du IRL? Erik

Vad heter du på discord? Spagett41#5359

Hur gammal är du? Jag är 17 år

Hur många timmar har du på Fivem? runt 400-500 totalt men mestadels på unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat inom en rad olika yrken på servern förut inom högre positioner och jag anser att det händer väldigt mycket mer rp-mässigt på just en bilfirma som Brittas jämfört med andra yrken, vilket skapar mera scenarion och gör det mycket roligare. Jag vill även se till att Brittas blir ett företag som ser till att regelbundet ha öppet vid tider där servern är väl befolkad, samt att bemöta dessa kunder på ett bra sätt och se till att deras köp görs så smidigt som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter inom andra bilfirmor så jag förstår mig på grundprinciperna för hur allting fungerar. Har även en bra koll på chefsmenyerna från mina tider på trygghansa samt så har jag hanterat flertalet anställda och tagit intervjuer så jag har egenskaper inom det.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Kurt Abrahamsson och är 35 år gammal. Han är uppväxt från en förort där han hade det ganska tufft men har lärt sig mycket av miljön och har jobbat hårt inom en rad olika yrken. Tack vare hans olika erfarenheter så byggde han sig upp högt i bilbranschen och har jobbat inom stora positioner samt träffat många olika människor. Han har dessutom lärt sig och blivit bra på hur man ska behandla kunder på rätt sätt och försöker alltid bemöta nya personer så trevligt som möjligt och på bästa sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? Tyvärr kan jag inte säga exakta tider nu när gymnasiet börjar igen, men så mycket som möjligt och då ser jag även till att lägga stort fokus på att se till så att allting funkar bra med företaget och de anställda så att inte saker börjar gå snett.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, har ett flertal andra yrken jag ska prova mig på.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka