Nekad XanXd | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XanXd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378334476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Högberg

Vad är ditt discord namn? Mr. Hogbergxd#5783 (har symboler)

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Abdullahi Aboodson var tvungen att åka båt med ebola på från Libyen. Abdullahi Aboodson var väldigt ledsen på grund av att resten av hans familj förutom hans föräldrar stannade i Libyen och han kände ingen här, men han vill försöka få ett bra liv här. Han flyttade hit med sin familj som invandrare och ville flyga flygplan eller bli fiskare. Abdullahi har stora mål och livet och kommer försöka nå det men viktigaste av allt så vill han ha vänner och ha ett lyckligt liv hellre än en liv fullt med rikedomar, han värderar familj och vänner över materialistiska saker. Abdullahis liv har dock vänts upp och ner på den sistone tiden och han har fallit in i en depression och har hittat olika substanser som får hans depression att domna bort. Han trillar in och ut ur ett missbruk och försöker ställa allt till rätta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt engagerad och kommer vara väldigt aktiv och vill försöka hålla upp communitiet bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tyckte att servern va bra och dom som jag har mött har vart väldigt roliga och snälla.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom en kompis som hade hittat den random i fivem server listan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att träffa många personer och ha kul på servern och öka kvaliteten på roleplay och skapa många intressanta och roliga minnen med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och träffa folk, jag vill ju alltid att alla omkring mig ska ha det så kul som möjligt och självklart vill jag ju ha kul själv, jag vill träffa många roliga människor och ha kul med främlingar som kanske blir ens vänner med tiden.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka