Nekad XanXd | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XanXd

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378334476/

Ditt Hex-ID: 110000118eb390c

Vad är din discord tagg? Mr. Högbergxd#5783 (med symboler)

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Lallare"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt mot marken med en sniper när alla skulle in i bussarna för att åka till idol.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt mot marken och sedan hoppade jag in i min kompis bil och pekade finger mot Securitas som stod en bit bort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag tycker inte det förtjänade en 10 dagar ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad förut för att jag lallade runt genom att skämta mycket och jag råkade köra på en snubbe för att världen inte laddade in alls och snubben var en admin tror jag för jag blev insta bannad så fort han ramlade, jag körde knappt på han jag bara snuddade han så att han ramlade åt sidan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska vara dum och skjuta random.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jarrå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka