Nekad XangXing | Whitelist ansökning [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

XangXing

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Nutboiwithemil123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? LitenEmil#7035

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Xing Xang är från Peking och har flyttat in i Sverige nyss och kan svenksa helt och hållet. Xing gillar att ha diskussioner och prata med folk om alla olika slags olika saker. Xing tycker om att köra bilar och prata med alla som är ute på stan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har haft det väldigt kul på servern och jag skulle gärna vilja bli whitelistad så att jag skulle kunna få en roll på servern. Jag vill även utveckla mitt RPande och kunna föra servern framåt. Om jag blir whitelistad kan jag även lättare hjälpa nya spelare på servern och få dem att ha lika kul som jag redan har haft på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag spelar bara på den här servern och tycker att servern är rolig. Jag vill även att servern ska bli större så att det finns fler spelare att prata och ha det roligt med.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på servern och sa att den var bra och rolig. Jag har även sett folk spela på servern innan och ville då prova servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och ha en bra tid på servern. Även att utveckla mitt RPande och föra fram server och få fler spelare på den så att man kan ha ännu mer kul på den.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Nekad, Utveckla dina svar mer.
Vid Frågor Kontakta Mig på Discord.

Whitelistad
DaBaby#0692
Öppen PM

Tillbaka