Accepterad xane | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xane

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Donnie-Rex

Vad är ditt discord namn? xane#0666

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Jamie är en ung och driven kille som precis flyttat från England till Sverige. Han är en skön grabb som har lätt att skaffa vänner som leder oftast till att han hänger i dåliga kretsar. han är en fotbolls intresserad kille med många andra intressen som musik och mode. Jamie är en lättlärd kille med hög kompetens så han kan jobba med vad som helst. Finns det fest, finns det Jamie.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ganska mycket i och med att jag är en sån skådespelare så att jag kan rollspela vilken typ av situation rätt så bra. Detta blir dock första gången i en Svensk RP server då jag oftast kör Brittiska servrar så jag ser fram emot att lära mig något nytt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Antar att man ska respektera andra spelare och inte göra saker som bryter eller förstör en RP scenario.

Hur hittade du Unive? En kompis

Godkänd skriftlig ansökan, vidare till muntlig intervju. OBS! Du har 48h på dig att ta en muntlig intervju annars blir den nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka