Nekad xandereliasson | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xandereliasson

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106548232/

Vad är ditt namn i verkligheten? Xander

Vad är ditt discord namn? Xandereliasson#2452

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Tjockman, han har ett stort intresse för bilar och han gillar även att träffa nya människor, lite bakgrund av min karaktär så kommer han från kiruna, Leif umgicks med Pappapavoo och var med i hans låtar vi gjorde många låtar ihop tillsammans och satsade på många hits inom musikbranchen efter några år så startades en konflikt då någon hade snott en bil av pappapavoo och gjorde då det han gjorde bäst och lyckades kommit på vem det var som hade stulit bilen det visade sig då att det var hans närmaste vän Arthur som hade gått bakom ryggen på han, Leif gick till Arthur och frågade om det här men då hela staden hade varit ute efter Arthur där av så portade Arthur Leif ifrån Kiruna och hamnade därefter i multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag vill skaffa vänner och vill göra servern bättre och bjuda på bra RP så folk tycker det är roligare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? min största anledning för att bli whitelistad är för att jag vill bli anställd på vianor och ha kul

Hur hittade du Multistaden? Jag har spelat på denna server förut men slutade spela rp ett tag och nu är jag här igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bidra med så bra rp som möjligt och hjälpa till med att göra servern bättre.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka