Accepterad xandereliasson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xandereliasson

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106548232/

Vad är ditt namn i verkligheten? Xander

Vad är ditt discord namn? Xandereliasson#2452

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Tjockman han är 25 år han föddes i norrland med sin mamma ullrika och pappa björn. Björn har alltid hållt på med bilar och älskade att pimpa och laga bilar så leif har fått intreset från hans pappa.

Ända sen han var liten så har han gillat att hålla på med bilar. När han var 5 år så fick hans pappa cancer och då ville ju hans pappa att Leif skulle ha nå minne av han när Leif blev äldre så Björn gav han en hel lego station med bara massa bilar. Och den har Leif kvar än idag. Hans mamma var intreserad av bilar hon ochså men hon gick bort redan innan Leif blev två Ullrika var och gick sent på kvällen och såg att de inte kom en bil så hon blev påkörd och dog. Leif har inge minne av sin mamma eftersom han var så liten när hon dog.

Leif har velat sen han var 15 år så har han hållt på med bilar och gymnasiet gick han på fordons och de var där ifrån han lärde sig de mesta om bilar. Efter han hade gått ut gymnasiet så ville han jobba på Mekonomen eller vianor men har aldrig fått jobb någon stans. Så nu kommer han till en ny stad och vill försöka få jobb på vianor och han hoppas verkligen han kan börja jobba på nå bil ställe.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker jag ska bli wl på eran server för jag tycker jag är hyfsat bra på rp och har länge letat efter en bra rp server och en seriös rp server och jag tycker eran server verkar va bland dom bästa. Jag har kört på den ett tag och jag tycker de är den bästa jag har kört på hitils och hade vilja fortsätta köra på den och då hade de vart kul att ha wl så man kan jobba på fler ställen än bara postnord.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl på eran server för jag har hört av många att den ska vara bra och seriös och den tiden jag har spelat nu på den utan wl så har jag märkt att de är ba tråkigt att kö på server utan wl för med wl så kan man jobba på mycket fler ställen och har större chans att få vänner snabbare på server.

Hur hittade du Multistaden? jag hittade eran server via en stream kommer inte ihåg vems eller när men har även spelat på den tidigare och vill nu komma till backa med bra och rolig rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få jobb på vianor och ha ett bra samband med de flesta på server och kunna ha kul medan man spelar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja jag spelar på en annan ochså som heter rosengård rp men har ej kört på den så mycket för de är ingen som kör på den typ och den är helt ny startad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka