Accepterad xandereliasson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xandereliasson

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106548232/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: xandereliasson blev bannad 18. 45 typ

Vad är din discord tagg? Xandereliasson#2452

Vem var det som bannade dig? frida

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming´ ~Frida. Återstår: 4 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varför jag tror hon banna mig var för de såg ut som att de var jag som körde bilen på klippet och för hon inte hörde när jag rpade skadad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var så här jag åkte bil med en kompis som jobbar som mekonom så skulle han laga en bil och lämnade mig i bilen och bilen igång så då hoppar en person in i bilen och börjar köra jag säger flera gånger stanna men han lyssnar ej sen tar han och kör ner från motellet typ mot sjukhuset i 200km och jag var passagerare så kör han in i enj vägg och då börjar jag rpa skadad men när han börjar kö igen så börjar jag skriva en report på en gång men hann inte skriva klart innan jag blev bannad för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan varit jag som gjorde fel för kanske borde ha fortsattit rpa skadad eller hoppat ur bilen och lagt mig på marken för vi krockade så kan ha varit mitt fell ochså

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen ban sen tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A jag hade kunna hoppa ur bilen och lagt mig på marken och rpa mer skadad men valde att skriva en report på han som körde men jag kanske skulle ha rpa mer skadad än vad jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? A jag hade kunna hoppa ur bilen och lagt mig på marken och rpa mer skadad men valde att skriva en report på han som körde men jag kanske skulle ha rpa mer skadad än vad jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka