- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106548232/
Ditt Hex-ID: 11000014452e208 (Hex)
Vad är din discord tagg? Xandereliasson#2452
Vem var det som bannade dig? 6666
Hur lång tid var din ban? automatisk ban
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit automatiskt avstängd! (6666)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de e nå fel i databasen som gör de
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och körde bil med pier sen crashade mitt spel sen var jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en felaktig ban eftersom de e en bot som har bannat mig
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade blivit kidnappad och sen så krokade han och fortasate jköra och sen så blev jag bannad för powergaming
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nä eftersom de var en bot
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014452e208 (Hex)
Vad är din discord tagg? Xandereliasson#2452
Vem var det som bannade dig? 6666
Hur lång tid var din ban? automatisk ban
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit automatiskt avstängd! (6666)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de e nå fel i databasen som gör de
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och körde bil med pier sen crashade mitt spel sen var jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en felaktig ban eftersom de e en bot som har bannat mig
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade blivit kidnappad och sen så krokade han och fortasate jköra och sen så blev jag bannad för powergaming
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nä eftersom de var en bot
Har du lärt dig någonting efter din ban? nä
Har du läst våra regler? Ja