Nekad XanCrystal | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XanCrystal

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152441950/

Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Vad är ditt discord namn? XanCrystal#9262

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2005

Berätta om din karaktär. han heter Jonathan Löfgren och han har haft en tuff uppväxt när han va liten va han beroende av alkohol och att röka men nu är de lite tyngre grejer som knark och sånt och han har varit med i några gäng som tonåring men även som vuxen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att de är en bra server har spelat på den nu i 3 dagar och för hoppnings vis får krim rollen för jag vill göra sånt som min karaktär gjorde som liten

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag såg när min kompis spela och de såg ut att va en bra server så därför tänkte jag skulle testa att spela på den och få se vad den har att erbjuda

Hur hittade du Unive? jag hitta de när jag kolla på twitch och de såg ut att va en bra server så jag tänkte att de kanske kan va nåt för mig så jag gav de en chans och de va kul att rpa på

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har som mål att få många nya vänner och att få de så bra de bara som de bara kan bli att träffa många personer att ha kul med och kanske bilda familj

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt och att träffa nytt folk att rp a med jag vill att alla ska ha så kul som man bara kan men självklart vill jag också ha så kul man jag bara kan jag vill träffa många roliga personer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka