Inaktuell Xamo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xamo

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: Abow#0829

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2023

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle vara en lämplig staff på grund av mina bra kunskaper och erfarenheter inom RPN och communityt på servern. Jag har spelat på Unive i drygt ett år nu och har fått en mycket bra insikt i rpn och hur folk beter sig. Du bör välja mig som staff eftersom jag är en trevlig person som behandlar andra med respekt och för att jag inte är rädd för att vidta åtgärder när det behövs. Jag kommer att vara mycket aktiv inne och övervaka servern på discord, forum men framförallt specca ingame. Jag anser att jag skulle vara en vettig staff eftersom jag skulle se till att ta itu med de spelare som förstör scenarion och inte bidrar bra rp till unive.
Jag tycker att du borde ge mig en chans eftersom jag känner att jag har det drivet och engagemanget som behövs för att ta en större uppgift på unive för att verkligen få till den bästa rp och få bort dessa problem som förstör den.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara inne en stor del av dagen varje dag.
Obs: kanske blir inaktiv någon dag men då meddelar jag dig om det.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit på unive i drygt 1 år Obs: inte på detta dc kontot eftersom jag blev hackad.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte varit staff förut men dock så har jag lärt mig mycket genom att kolla på andra staffs så jag kan dom nödvändiga commandsen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vill gärna inrikta mig i krim rpn men annars är jag öppen för vilket område som.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka