Accepterad xamelia | Medlem ansökning [puffenlucke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xamelia

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? xamelia#9092

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Jag tänker spela Hannes Andersson på 31 år, han bor ensam i sin 2:a men letar efter en flickvän. Han har autism vilket gör att han kan se saker i bilder som ingen annan kan. Det enda han gör om dagarna är har spela, men han spelar själv för han har precis flyttat till stan. Han har ingen hobby vilket gör att han älskar sitt jobb men nu har han inget. Han älskar bilar och vet vad alla bilar heter och vet alla namnen på motorerna som sitter i. Han har pluggat alla åren till brandman och tänker bli den bästa brandmannen i stan. Hans pappa var brandman i en annan stad men avled i tjänsten och finns inte kvar längre. Därför vill Hannes bli brandman för att kunna göra sin pappa stolt. När han blir äldre vill han ha många bilar och bo i ett fint hus tillsammans med hans fru och barn. Hans dröm inom räddningstjänsten är att bli bataljonschef då han har varit de i andra städer. Han har inte så många vänner i stan men han ska försöka få dit fler och kanske fler brandmän.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket roliga scenarion eftersom jag inte spelar för att vinna utan tycker det är kul oavsett ifall jag vinner eller förlorar ett scenario. Sen är jag en trevlig peson och kreativ så jag kommer garanterat bidra med mycket för serverns rp. Jag kommer dessutom fokusera på den sociala rpn mycket och lösa problem med att prata inte som vissa andra och typ skjuta ihjäl för minsta lilla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna ett krig t.ex utan ifall det är en skottlossning bryr man sig inte om det utan rollspelar för att det är kul oasvett ifall man dör eller inte.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det via min vän dennis

@xameliaGodkänd efter muntliga välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka