Nekad xam.gummesson | Chef-jobb ansökan (RTJ) (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xam.gummesson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningchef

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? Maksッ#0865

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan januari 2022 då jag började med rp på unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla räddningstjänsten genom att jag kommer se till att det kommer in anställda dagligen som sedan kommer komma upp till ledning och liknande till slut. Det som jag kommer uteckla är att jag har flertal dockument som jag själv sutit med och skrivit ner allt som skulle behövas som med fordon och liknande. Jag kommer se till att det kommer komma en stor utveckling bland sammarbeten med samtliga andra yrken och även göra en special grupp som jobbar som brandinskijörer som kommer åka till dem flesta arbetsplatser och kolla så att brandlarm och sånt fungerar. Sedan kommer jag se till att på olicka sätt det går automat larm på tex bilfirmor då det får fler larm till räddning. Jag kommer även se till att vi i räddningsledningen kommer ha ett bra sammarbete med alla staffs och jobbansvariga så om det skulle hända något så kommer det inte vara några problem att lösa. Jag som just nu sitter på platsen på PA på rtj så har jag märkt att det finns mycket att ändra med fordon och liknande.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarnhet av räddningtjänsten då jag har inprinsip pluggat SMO så jag har koll på exakt alla sätt man ska spärra av på och att man ska ha speciella sätt att. Jag har även koll på alla ranger och liknande som skadeplatschef och hur man ska göra för att styra upp alla sektioner som anväds.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 3-6 timmar om vardagarna och på helger så kommer jag kunna vara inne 5-8 timmar. Om det skulle uppstå att jag kommer vara borta ett längre tag så kommer jag ta in en bitr som kommer ta över under den tiden och sen kommer jag rapportera till staffs att jag kommer vara borta mellan dess tider, så jag inte kommer få inaktivitets varning.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka