Nekad xam.gummesson | Ban Överklagan [GABBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xam.gummesson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199168359437/

Ditt Hex-ID: steam:110000148020c0d

Vad är din discord tagg? Maksッ#9140

Vem var det som bannade dig? Gabbo bannad mig för grov power gaming när jag med mc fryser hela mitt spel och får bara en black screan och så fort jag får fram något så lägger jag en spawnmenu för att se om de löser sig eller om jag att tvungen att starta om

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-03 195720.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att i deras ögon så gjorde jag en powergaming genom att jag flyger med mc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kör med min mc sen så får jag en black screan/fryser spelet sen så flyger jag ner i ett hål och lägger spawnmenu och sen får jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Då jag hade inte kunnat göra något i de tillfället utan var tvungen att göra något så inte hela min dator exploderade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inget jag har i huvudet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nopp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nopp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okidocki

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka