Nekad Xajdish | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xajdish

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Swagingsynsmizzery/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Andersson

Vad är ditt discord namn? Xajdish#7330

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 1998

Berätta om din karaktär. Philip Andersson heter min karaktär
Älskar bilar brinner för de till 200% och är en nörd när de kommer till att skruva med dom och att hålla min bil i toppen skick
Född 1998-12-20 så är 22 år gammal och fyller 23
Ett annat stort intresse är ju vänner bilträffar osv Bor just nu med min vän kenny braham då jag inte hunnit fixa eget boende än
Men tanken är väll att försöka hitta eget så fort jag kan
lyckades få en gåva av min goda vän kenny
som då va en BMW M2 2016 Så en riktigt bra start här i livet för mig och allt kan bara bli bättre somsagt
Mitt mål i livet här e att bli framgångsrik och göra grymma bilaffärer och hoppas kunna starta eget företag eller kanske bli anställd på bilfirma eller verkstad

Varför ska just du bli whitelistad? För jag e grym spelare som kommer bidra med ett grymt rp vilket kommer leda till mycket bra scenario
Hoppas verkligen jag kan få möjligheten att bli whitelistad då jag har en massa grymma vänner som lirar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag anser att denna servern är den bästa som e svensk och har ritkigt grymma folk på

Hur hittade du Unive? Mina vänner ringde mig varje dag på jobbet och sa kom hem och lira denna servern e överfet så jag testade och kan ju verkligen hålla med

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka bli vän med många och försöka att skapa en stor vänskapskrets och sedan försöka bli någon form av mekaniker eller bilhandlare då de är det jag brinner för

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara denna finns ingen anledning att spela på andra servers när denna är så överlägsen som den är
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top