Accepterad XAITZ9669 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Johansson

Vad är ditt discord namn? Noel🥶🥶#6554

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Han heter Noel Johansson och föddes och växte upp i en liten förort till Stockholm. Mitt liv var inte alltid enkelt, och jag fick tidigt lära mig att kämpa för att överleva. Vi hade inte mycket pengar, men vi hade starka band och en stark känsla av gemenskap.

Redan som ung drömde jag om att fly från den tråkiga vardagen och skapa mig ett bättre liv. Jag visste att jag var kapabel till mer, och jag ville bevisa det för mig själv och för dem runt omkring mig.

Det var under tonåren som jag började intressera mig för bilar och mekanik. Jag tillbringade timmar i ett garage och lärde mig allt jag kunde om fordonsteknik. Det var där jag fann min passion och mitt kall. Jag visste att jag ville bli en skicklig mekaniker och göra något meningsfullt med mina kunskaper.

En dag, medan jag arbetade på verkstaden, hände något som förändrade mitt liv för alltid. Jag blev vittne till en våldsam rånarjakt som utspelade sig på gatorna. Jag såg hur oskyldiga människor blev skadade och rädda. Det var då jag bestämde mig för att inte längre vara en passiv åskådare. Jag skulle göra något åt saken.

Jag kände att jag behövde bekämpa brott och korruption i staden. Jag ville göra skillnad och bidra till att skapa en säkrare och bättre värld för alla. Tillsammans med några likasinnade individer bildade jag ett brottsbekämpande team. Vi använde våra färdigheter och vår kunskap för att stoppa brott och hjälpa de som behövde det mest.

Genom att modifiera bilar och utrustning blev jag en viktig kraft i vår kamp mot brottsligheten. Jag kände hur adrenalinet pumpade genom mina ådror när jag stod mitt i striden och kämpade för rättvisa. Det var en farlig väg, men jag visste att det var värt det.

Med tiden blev jag alltmer involverad i samhället och fick kontakt med andra medborgare på Unive-servern. Jag deltog i olika evenemang och projekt för att göra skillnad och förbättra livet för alla medborgare. Jag insåg att genom att vara en pålitlig och engagerad medlem av samhället kunde jag göra en verklig förändring.

Nu har jag bestämt mig för att ansöka om medborgarskap på Unive-servern. Jag vill fortsätta min kamp mot brott och korruption, samtidigt som jag samarbetar med andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social rp. Och mycket rolig rp. Jag kan hjälpa folk med de som behöver hjälp med t.ex om jag har kunskaperna. Att kunna laga en bil så hjälper jag folk med att laga bilar om de inte har kunskaperna. Jag är också trevlig så om någon frågar mig något så svarar jag på deras fråga och hjälper dom som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Såg en vän spela de och tyckte de såg kul ut så jag gick in på fiveM och börja spela på unive.

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka