Accepterad XAITZ9669 | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xaitz9669

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-04 162140.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag anser att jag bröt mot ett regelbrott och körde för fort på torget detta är ju mitt fel men jag ber om ursäkt och detta kommer absolut inte att hända igen hoppas du kan ge mig en till chans och jag kommer i fortsättningen följa hastighets regeln till 100% i fortsätningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bytte min import och åkte med min nya till torget garaget och hämta min andra bil och sen skrev jag i blocket att han skulle komma tillbaks till coop afären mellan grove och torget så jag kör väldigt snabbt dit och jagber verkligen om ursäkt till denna server nu för detta är de enda jag spelar denna server är fantastisk men jag vet att att de är månag regel man måste följa men jag vill verkligen be om ursäkt och de är de jag gör just nu och jag hoppas du verkligen kan ge mig en anda chans jag respekterar om du nekar nu men de skulle verkligen va jätte snällt av dig hoppas du kan ta emot min förlåtelse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% mitt fel kör för snabbt på torget där de finns mennikor oach bilar på vägarna mycket så jag kommer absolut inte göra om detta regelbrott igen och inget annat för den delen men jag vill verkligen spela på denna server och gö detta till en bättre plats och inte göra om detta ber om ursäkt hoppas jag kan få en till chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft inte rpa på skador för ljus röst kolla ni mina ndra bans så ser niu att jag förbättras har läst reglenrna nu om och om igen och hoppas du kan ge mig en andra chans förlåt för de jag gjort kommer it hända igen jag lovar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka på vad konsekvenserna blir och tänka på vad som hände nu och hur snabbt jagh körde i stan ber om uräkt hoppas du förlåter mig nu.förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja tänka på vad jag gjort har läst reglerna om och om igen hoppas du ger mig en andra chans förlåt för de jag gjort kommer inte att hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till hundra% ber om din förlåtelse och att du kan låta mig spela på denna fanstastiska server igen förlåt för de jag gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka