Accepterad XAITZ9669 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xaitz1212

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-24 161058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ni banna mig för mild power gaming och ber om ursäkt fast detta kan jag gö i verkligheten och de gör folk säg tillexempel att de är nån brand och man behöver vatten då ska man ta vatten ut pooler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte heli och lanar i en jätte grund pool där inte ens helli stöden va under ytan så för mig e it de här ens en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle säga bådas för de är nått som man fakstiskt gör i verkligheten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sunförnuft it rpa på skador lite sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? landa på mark men jag valde att landa där jag ville altså i den grunda polen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka