Accepterad XAITZ9669 | Ban Överklagan [.meckan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xa1tz9669

Vem var det som bannade dig? Meckan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-02 232711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att ha skjutit på andra spelare utan någon förvarning jag förstår nu att detta inte är ett okej beteende på servern och att jag bröt mot reglerna för social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid rondellen sen ser jag att en kille blir kidnappad som jag tror är vår då han brukar bvra i rondellen med vapen kartellens gänghus men senare visar de sig vara 100 ligan vilket jag it trodde då så jag ville då få bort honom från dom och när vi haft en biljat i 1 min så pratar jag med dom och frågar vilka dom kidnappad dom säger vem fan e du och drar jag hoppar då ut och skjuter och får en ban på 5 dagar och en krim varning som grön spelare här på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va mitt fel men de va självklart ett missförstånd efter som att jag va säker på att de var vår dom kidnappade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa för typ power gaming har ej riktigt koll min senaste var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa att pratat lite mer kanske men också att dom hade sagt vilka dom var elle han dom kidnapap var

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut de gör jag alltid

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka