Nekad XAITZ9669 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xaitz9669

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-01 143432.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig för grov suntförnuft och att jag tar th utanför polisstation och jag skriver för att överklaga den ban jag har fått från servern [Unive]. Jag vill börja med att uttrycka min uppriktiga ånger för mitt regelbrott och för eventuella tidigare överträdelser. Jag inser nu att mitt beteende var oacceptabelt och jag beklagar djupt för de problem jag har orsakat. Jag vill också framföra att jag har tagit återgärder för att förbättra min RP-nivå och mitt beteende sedan händelsen. Jag har spenderat tid på att reflektera över mina handlingar och har aktivt arbetat på att bli en bättre medlem av servergemenskapen. Jag har försökt att vara mer respekfull mot andra spelare, följa reglerna noggrant och undvika situationer som kan leda till konflikter. Jag förstår att reglerna är till för att upprätthålla rättvisa och trivsel för alla spelare på servern. Jag ber er att överväga att ge mig en andra chans att vara en del av denna gemenskapen och visa att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull spelare. Jag är villig att acceptera alla nödvändiga konsekvenser för mitt tidigare beteende och jag lovar att jag kommer försätta att sträva efter att vara en positiv och respektfull medlem av servern. Tack för att ni tar er tid att läsa min överklagan. Jag hoppas innerligt att ni kan se mina uppriktiga ånger och mina ansträngningar för att förbättra mig själv och mina handlingar. Mvh [Noel] [XAITZ9669].

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på en väg för bi piren station sen ser jag en kille i en pickup truck och jag trodde att han var jätte lik han som misshandla min kompis så jag rammar in i han och han stannar jag kliver ut ur bilen och tar fram pistol och tar han i th och jag tar han utanför polisstation vid piren iaf jag kör med han till en port där ingen ser oss och jag rånar han sen sa jag rör inte min vän igen sen drar jag och sen tänker inte jag något mer på det och bar stänger av sen efter skolan en dag tänker jag spela som vnligt sen från ingen stans står det att jag är bannad i 20 dagar men jag ber om ursäkt för det jag gjorde på honom hoppas verkligen ni förstår att jag värkligen har förbättrat min rp nivå och om ni kan ta emot min ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Det var jag som gjorde mina fel men somsakt jag har för bättrat min rp nivå på bästa sätt och mig själv för den delen och jag ber om ursäkt för alla regelbrott jag gjort och jag lovar er att inga mer regel brott kommer att hända ber om ursäkt för alla mina meningslösa regelbrott inga fler regel brott jag har förbättrat mig under alla dom hära dagarna det kan jag lova er. Ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja suntförnuft,inte rpa på skadorna,ljus röst har fixat alla dom här problemen jag haft med detta jag ber verkligen om ursäkt och jag lovar er att jag har förbättrat mig vid allt detta jag lovar er det och jag lovar er att inget avc det här kommer att hända igen och jag kommer vara så sjukt tacksam om ni skulle kunna ge mig en andra chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänkt först och att inte gå på sådär dirket och att jag tar han utanför en polisstation det kommer med inga som helst omständigheter att hända igen för kolla liksom vad jag fick nu en ban jag hade kunnat gjort allt anurlunda där jag hade kunnat vart lung mot han och i hätsa sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja defenetift till 100 prucent att jag har förbättrats både rp-nivån och mig själv såklart somsakt jag hade vart jätte tacksam om jag hade fått en andra chans det enda jag gör är att spelka på unive jag tycker det är den bästa servern jga älskar att rpa på den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka