Nekad XAITZ9669 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xaitz9669

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-28 153815.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog th utanför polisstation och grov suntförnuft och fail rp och jag ber om ursäkt för mina tidigare bans och allat sånt jag har gjort fel jag vill värkligen bättra mig men jag var glad för jag hade precis köpt impor och pistol men jag vet att man it ska gö regelbrott bara för det förlåt jag ska skärpa till mig jag lovar jag ber om ursäkt för alla bans jag ska skärpa mig hoppas ni förstår det mvh Noel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså jag var it inne på spelet när jag var bannad men idag när jag gick in så var jag det men det var för att jag tog en i th men han grabben jag tog han hade defenitifft failrp man hörde hur han bror kom in i hans rum och prata med han han ba nej tyst jag kommer bli bannad sa han till mig och han combatloga men det jag gjorde fel står jag för jag ber om ursäkt hoppas verkligen ni försår och jag ska och försöker verklikligen skärpa mig nu hoppas ni kan ta emot det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag står för att det var jag som gjorde fel att jag failrpade att jag dog en i th utanför polis station jag ber om ursäkt kommer it hända igen och för dom alla tidigare bansen förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det mesta är för ljus röst men dom andra ber jag såklart om ursäkr för alla regelbrott förlåt hoppas ni kan ta emot det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att tänka smartare och it som en idiot jag tog th utanför polisstation men jag tog upphan snabbt och åkte iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag försöker och jag gör men ibland vet jag it vad jag gör men jag ska fixa til mig men snälla kan ni skicka en varning på mitt id nästa gång jag ska skärpa mig riällt förlåt hoppas ni kan ta emot det jag ber om ursäkt kommer id hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka