Accepterad XAITZ9669 | Ban Överklagan [hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xa1tz9669

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-03 171537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för detta https://medal.tv/games/gta-v/clips/lQ58vzlDJxnc1gtw7?invite=cr-MSxlNFMsMjI2NTcwNjY0&v=30 vilket var ett miss förstånd då han har följt efteross i flertal minuter och har felrtal klipps när grabben skjöt mot mig 2 min tidigare exakt han sen vrf skulle han följa efter oss de va ju en pågånde skottlossning vrf skulle jag it då kunna skjuta han grabben visa ju själv klippet när han skjöt på mig i supp sen finns inget klipp i ban bevis vilket en annan staff kollat upp de står bara visats i supp vilket it räcker man ska också skicka ut i staff dcn vem man bannat och vrf

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en pågånde skott lossning ett flertal bilar följer efter mig och nån i montana sen en bil krockar då en svart bil han krockar in i ett träd på sidan av vägen han hoppar ut har vapen tar ner vapnet vilket jag ikt visste sen tar han upp luren och snackar me sin vän och säger hjälp typ så säger hans kompis vart sen kommer jag råka hoppa ut ur bilen sen taar han ner telefonen och jag sskjuter han för jag trodde han hade vapen och känner ju igen grabben eftersom han skjöt på mig och följer efter oss 2 min tidigare vilket de finns massopr av bevis på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och efter som jag trodde han hadse vapen visste jag att han it hade hade de sett annorlunda ut + dom har jagat och skjutit m,ot oss 2 min för de där

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ni kan ju kolla historiken men får inte samma bans hela tiden de är olika mest

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? pratat me killen som jag skjöt sen vad som händer vet jag ej. asså prata me han ist för att skjuta han direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de jag kommer göra annorlunda är att inte göra om sakerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka