Nekad XAITZ9669 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Ban-referens
fivem-däcket-9nli — FiveM, Permanent
Anledning: Fubb å staffdiss
Bannad av: Slem
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag körde fusk i gs vilket var jävligt dumt av mig inte bara de utan att jag sockså skickar runt ett montage till ägaren och i unives chatt vilket jag ångrar detta var jävligt dumt av mig och kmr absolut inte att ske från mig igen jag har fac reseta datorn så jag inte har nått kvar på datan jag körde med ett fubb som jag trodde va bra men som var bajs och jag vill kma tbx t unive och jag kmr inte köra med några tredjepartsmjukvaror ber också om ursökt för vad jag sa i supp t staffsen vne som var staff diss men försåtr ej ni har rätt jag ber om ursäkt

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar erkänner att jag sutti me fubb och jag ångrar de grovt kmr inte att ske igen riktigt jävla dumt av mig

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja inte ens köpt fusk från början och inte lagt upp montage vilket gör de bara ännuverre enb va de redan var dumt av mig och jag hoppas ni är villiga att ge mig en sista chans kmr jag tbx från denna bann och kör me nått ighen kan ni ta och blacklista mig denna kmr inte upprepas jag ber om ursäkt.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag vet nu hur omoget de är att sitta med fusk bara för man e dåligt på spelet själv hoppas ni kan ge mig en andra chans och de är ochkså korkat av mig att inte erkänna mina första överklagningar att jag fakist fuska vilket jag gjorde men som jag inte längre gör och kmr inte göra de hlr de förstör bara spelupplevelsen för andra och servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och jag kmr jätte gärna tbx utan erbjudande då jag inte kmr fuksa igen har fac resettad min dator har inget gör en pc check om jag kan nkma tbx ens

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka