Accepterad XAITZ9669 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xaitz1212

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-04 031142.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hej ja för att jag skriver olämpliga saker i ooc och så här jag vart arg på min vän ig som sa gråt men jag ångrar dettta otroligt mycket jag ber om ursäkt och hoppas du kan ge mig en enda chans hoppas dun kan förlåta mig och låta mig spela på denna fantastiska server igen och jag har lärt mig efter denna ban att inte skriva såna fula saker i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag buggade ner för en trappa och dog sen till sjukan sen 10 minuter efter när jag e på samma ställe igen så tar jag spawnmenu sen dör jag klart jag jag blir arg men jag gick överstyr ber om ursäkt och ångar dettas jag ber om att får en unban ber om ursäkt för allt och detta kommer inte att hända igen och jag har lärt mig nu efter denna ban att jag absolut inte ska skriva så i ooc kan både va kränkade för andra och sånt så jag ber verkligen om ursäkt nu hoppas du kan ge mig en enda chans nu

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. mitt fel men tycker inte att längden på straffet var rätt men självklar jag fattar dig men jag kommer inte att skriva så i ooc igen hoppas du kan ge mig en chans nu ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft, inte rpa på skador, fear, ljuga för staffs, ljus röst/röstregeln sen är de inte så mkt mer och jag ber verkliuegn om ursäkt för allt detta hoppas jag kan få en chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte skriva sånna saker i ooc och va trevligare i reports

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka