Ej Antagen XAITZ9669 | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad heter du på discord? xa1tz9669

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015d5e28be

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. spelar ungefär 2-6 timmar per dag på helger 4-6 eller mer men är också ute ganska mkt men de gör it skillnad på min aktivitet i och sen vissa dagar kanske jag åker i väg som 4 dagar typ men de it så ofta

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går it att skicka ni kan fråga i pm så löser jag bild (32)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla koll på serverns spelare och om dom gör regelbrott ska man sv banna efter de så har uppenbarligen spelaren lärt sig för sinna misstag och servervakter vil ju ha en bra rp nivå på serven

Varför vill du bli servervakt på servern? Somsakt vill bli för jag vill hålla en bra rp nivå på servern och hjälpa folk som inte kanske kan så många regler på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. aa att inte själv bryta mot reglerna som att kicka folk fast dom it gjort något eller kanske skriva ooc och hetsa mot folk som hetsar mot en vän finns många saker inom sv abuse

Nekad.
Anledning:
Fått en ban senaste månaden.
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka