Accepterad Xafz123 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xafz123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? xf haha

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter hugo alkarim. hugo föddes i Irak och flyttade till Sverige med sin familj när han var ett ungt barn. Under uppväxten kämpade han för att anpassa sig till den nya kulturen och mötte diskriminering och rasism från de andra barnen i skolan. När han blev äldre insåg han att det enda sättet att få respekt var att bli involverad i den kriminella underjorden. Han började med att stjäla cyklar och bryta sig in i bilar, men avancerade så småningom till mer allvarliga brott som narkotikahandel och utpressning. Trots riskerna känner hugo att han har hittat en känsla av syfte i sitt liv som kriminell och har inga planer på att ändra sina sätt när som helst. hugo är lång och stark, med skarpa drag och väldigt ljusa blåa ögon. Han har ett ärr ovanför sitt vänstra ögonbryn från en fight han hamnade i som tonåring. hugos dröm hade alltid varit att va respekterad och att va en kille som få ville bråka med. hugo har ett väldigt snabbt temperament och har svårt att hålla sina känslor i styr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med att göra servern social och rolig att spela på kommer alltid att göra roliga senario för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om man gör ett bankrån och ta en bil som är lite dåligare än att ta en överlägsen som man kommer ifrån polisen jätte lätt

Hur hittade du Unive? min kusin spelar på denna server och han tipsade mig om den, han sa att det var den bästa servern som finns på hela five m så att jag blev intresserad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka