Accepterad xafz | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf 1

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109039120/

Ditt Hex-ID: 11000014478e410

Vad är din discord tagg? xafz

Vem var det som bannade dig? exritez

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog ett dumt beslut att köra upp för ett berg medan bilen var låg jag ångrar att jag tog detta beslut grovt mycket och kommer ej att hända i fram tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag åkte bil med en kompis då jag bestemde mig för att kolla vilka som hade kontroll över omerådet jucebar/ univados då det ligger på ett berg, jag var dum nog att köra upp för berget då det var off roade medan bilen som jag körde inte skulle ha tålt det i verkligheten ångrar mig grovt mycket och kommer inte ske i fram tiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig ban utan att det var helt rätt av saffsen att banna mig ångrar det grovt och kommer aldrig att hända i fram tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare som när jag var ickemedlem eller när jag inte kunde rpa så bra men nu så har jag lärt mig av alla mina tidigare bans då jag anser att det är onödigt att ta sådana onödiga banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade bara kunnat ta en plattare väg upp för berget och inte skulle kunnat haft så bråttom bara för att åka upp för berget, jag skulle oxå kunna ha tänkt efter på vad jag skulle göra innan jag bara körde upp nu när jag tänker efter på vad jag har gjort ångrar jag mig grovt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja t.ex att tänka efter innan jag gör något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka