Nekad xafz | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf 1

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109039120/

Ditt Hex-ID: 11000014478e410

Vad är din discord tagg? xafzblabla

Vem var det som bannade dig? det var en fini ac ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-13 172802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag cs fusk uppe medan jag gick in i unive låter kanske lite konstigt och vet att ni ej kommer att tro på det men de är sanningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag går in på datan för att rpa på servern unive rp då det står att jag är bannad av fini ac. jag vet att ingen kommer att tro på att jag hade cs fusk och inte fivem fusk därför är jag villig att betala servern 1000kr då jag har hört att det är den ända vägen att komma tillbaka till servern, jag har har sett fram emot att kunna spela på servern igen och hållt mig borta från anndra då jag bara spelat fortnite dom sista veckorna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktigt medans tycker jag att jag får skylla mig själv då jag aldrig borde laddat ned något fusk på datan som skulle kunna trigga unives ac

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad här tidigare och jag har tagit lärdom av alla mina tidigare banns, det kommer jag absolut göra med denna ban oxå som jag sa tidigare så ångrar jag mig grovt mycket och ingen kommer se något mer vapen på trygg som jag håller i.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig ha laddat ned cs go fusken utan att hålla mig borta från dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut att jag aldrig mer ska ladda ned något mer fusk på datan, som jag sa tidigare är jag villig att betala 1000 kr för un ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka