Nekad xafz | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf 1

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad heter du på discord? xf haha#3386

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv på unive nästan hela dagar och lite på kvällen kommer vara mer aktiv under sommar lov och efter sommar lovet på grund av spel tider, kommer få spela mer under sommar lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på denna server sedan juli 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 gånger har jag blivit bannad här och vissa av dem här bans var jag inte medlem på denna server och då inte kunnde rpa samt har också vissa bans varigt felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att man har ett stort ansvar över andra spelare. att man har ansvaret att rätta dom felen dom gör tillexempel. Jag styr lite av dom andras rpande med en viss procent, men inte lika mycket som en helper+

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill vara mera delaktig och kunna rätta till folk som gör fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. koruption är t.ex när någon payar mig för att jag ska revva dem sv abuse Vi säger tillexämempel att du är i ett skottscenario, nån skjuter dig i huvudet, då låtsas du som ingenting och revivar dig själv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka