Accepterad xafz | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf 1

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad heter du på discord? xf haha#3386

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv på unive nästan hela dagar och lite på kvällen kommer vara mer aktiv under sommar lov och efter sommar lovet på grund av spel tider, kommer få spela mer under sommar lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på denna server sedan juli 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 gånger har jag blivit bannad här och vissa av dem här bans var jag inte medlem på denna server och då inte kunnde rpa samt har också vissa bans varigt felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har flera uppgifter. T.e.x en ny person på servern kommer in och säger Hur blir jag medlem ska jag kicka den personen för Ooc ingame och skriva vad ooc ingame innebär och så skriver jag läs reglerna som du hittar länk till i discorden Istället för att banna, ifall den nya personen kommer in igen och gör samma sak ska jag då banna honom för att han ej lyssnade på min varning alltså kick för samma anledning jag skrev i kicken.ens servervakts uppgift är att om den möter på saker i sin rp ska den kunna hjälpa till eller att kunna "städa undan" från lallare och från andra personer som inte följer reglerna, Att man har ett stort ansvar över andra spelare, att man har ansvaret att rätta dom felen dom gör tillexempel. Jag styr lite av dom andras rpande med en viss procent, men inte lika mycket som en helper+

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill bidra till en bättre server, jag vill kunna hjälpa till så att servern blir alvarligare men samtidigt vill jag bli servervakt för att hjälpa till med servern samt få bort lallare underlätta för körningen i stan genom att dva.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & abuse är när man abusar sina perms för att kunna ta makt. Ett tillexempel kan vara att du nyss har varit i ett sceanrio och sen dör du och revvar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top