Nekad xaefi | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackirp

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Eriksson

Ange ditt födelsedatum 26 September 2006

Vad heter du på discord? ching#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag minst 6 timmar max 10 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? I typ 3 månader. Har spelat väldigt mycket sen dess.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer hjälpa unive. Jag kommer göra scenarion bättre med att ta hand om folk som inte kan eller vill rpa och bara förstöra rpn. Jag kommer hjälpa folk och göra så att dom kan reglerna och inte failar rpn. Jag kommer ha koll på folk så dom inte gör båt dumt eller bryter nån regel. Helt enkelt förbättra unive och hjälpa folk så mycket det går.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på unive är att så jag kan hjälpa servern och kunna göra all rp bättre. Själv tycker jag det kan vara väldigt jobbigt med lallare och så runt om mig. Jag vill även hjälpa allas staffs jobb då jag vet att det har väldigt mycket att göra hela tiden. Och vara en lite större del av unive som kan hjälpa folk med lallare t.ec

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan ta hand om lallare och regel brytare. Jag kommer varna eller straffa folk som bryter regler. Och om jag ser nån som VDMar eller RDMar så kommer jag klippa det och prata med support eller nån högre uppsatt så att den personen får det straffet den ska ha. Jag kommer kunna hjälpa staffsen med arbetet genom att t.ex hålla koll på folk så att staffsen inte behöver göra lika mycket. Att underlätta dom helt enkelt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag vet vad det finns för regler, jag kommer hjälpa staffsen och medborgarna i unive att ta hand om lallare och underlätta för dom. Jag ska också bli Servervakt för jag kommer inte abusa för jag vet att jag kommer få konsekvenser. Själv har jag mött många lallare och folk som bryter regler och jag har inte kunnat göra nåt speciellt. Jag kan ju klippa o så men ibland glömmer man bort det och då har man inget bevis på det som har hänt. Och om jag blir SV så kan jag ta hand om det.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att det finns så mycket lallare och regel brytare som förstör rpn och inte rpar så jag kan ta hand om dom. Jag vill också vara servervakt så jag kan liksom hålla utkik efter personer som inte rpar eller gör något som inte är rp. Jag vill också bli SV för att känna mig "säker" så om jag blir rdmad eller vdmad så kan tag t.ex ha på toggleid och klippa det och showa det för en staff så jag har en anledning att ressa eller sv banna killen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv /toggleid /revive (id) /togglename /svban (id) (anledning) Ganska bra om jag säger så.

Är du whitelistad på serven? Ja ansökte nån dag efter jag började spela på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång när jag va ganska ny till servern så hade jag köpt en vit skyline av en kompis och skulle in till marja och lämnade min bil utanför och när jag gick tillbaks så var den borta. Sen skrev jag i /twt har någon sett en vit skyline r34 och då skrev en kille att den var på torget. då sprang jag ditt och såg han och sa ut ur bilen innan jag ringer polisen. Då gick han ut ur bilen och tog fram en kniv och stabbade mig. Han hade monclear kläder och pratade ooc. Då skrev jag i /report att jag hade blivit rdmad på torget och fick ress. Och jag satt och prata med en kompis då och min push to talk knapp sitter precis bredvid min push to talk ig. så jag råka säga "tack support" ig. och då blev jag bannad i 7 dagar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka