Shortlist x45623 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

x45623

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: x45623

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff på just unive för att jag är lugn, mogen och vet samt är erfaren hur man hanterar olika situationer på ett rättvist sätt. Jag vill kunna hjälpa servern, för att se till att spelarna följer reglerna och bidrar till en trevlig serverupplevelse för alla på servern. Jag är aktiv på servern, har ett bra tålamod och kan lösa konflikter utan att skapa drama som ej behövs på servern. Jag försöker alltid att se från båda parternas sida, behandla alla lika, oavsett om det är en vän staff eller en okänd spelare på servern och jag låter allltid bevisen och reglerna avgöra de flesta besluten. Mitt mål är inte att få makt utan att utveckla mig själv som staff och serverns omdöme/ Community.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker unive är en bra server generellt, men det finns alltid luckor som kan förbättras. Ibland kan det ta lång tid innan jag som spelare får hjälp med /help, vilket kan leda till att man blir iriterrad och de kan jag hjälpa till med. Jag tycker okcså att vissa spelare brytet mot reglerna utan att det alltid upptäcks, vilket kan påverka rpn på servern med en negativ uppfattning. Jag trot att tydlig kommunikation mellan staff och spelare, bör bli snabbare hanterat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle arbeta tillsammans med resten av staff teamet genom att vara väldigt aktiv, ta /helps så snabbt som möjligt och kommunicera tydligt med både spelare och andra staffs. Om vi kan hjälpas åt att fördela arbetet soms tafff och hålla en bra dialog inom staff teamet kan vi minska väntetiderna i helps och support samt ge spelarna snabbare hjälp.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär attt vara lugn, respektfull och rättvis i alla situationer. Man ska följa reglerna, behandla all spelare lika och inte låta sina egna känslor ta över sitt beslut och ärendet. Det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt eftersom staff representerar servern. Jag vill att alla i staff teamet samt spelarna på servern ska kunna lita på mig att ta ärenden.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att mitt privata liv alltid går först. När jag har tid vilket är väldigt ofta kommer jag vara aktiv som staff och samtidigt hinna spela/ rpa på servern obs det är sommarlov vilket ger mig mer tid för servern som staff. På så sätt kan jag vara engagerad utan att ta på mig en roll som jag inte hinner/ klarar av, vilket gör att jag kan hålla en jämn och bra nivå i mitt staffarbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Inte jätte länge men planerar att stanna länge

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på flera andra servern och upp mot admin roller.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag kan göra allt valda bara mina favoriter.

+rep denna grabben verkar vara mogen och tror han kommer sköta sig. låter som en riktigt vettig grabb

Tillbaka