Accepterad X30 | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

X30

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053300139

Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus

Vad är ditt discord namn? .RS6#5749

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil och är 25 år gammal. Emil har växt upp i ett kriminellt nätverk där han bara steg genom Rankerna tills han blev Ledarens högra hand där gjorde han allt från att sälja till rån även vapen smuggling. Emil började sälja små vikter men kom snabbt upp till hekton senare vidare till kilon. Han är en arg men ändå snäll grabb men det vända snabbt om någon sviker honom. Han vill lämna det kriminella bakom sig men kan va svårt när det är allt man kan, Emil har inte gått i gymnasiet och började tidigt med det kriminella och känner att det är kanske dags för kariärbyte.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här eftersom att mina kompisar redan spelar på denna servern och de rekomenderar den. Jag vill också bli medlem här eftersom att det är en stor community som spelar på denna server och att det verkar som om att det är en väldigt säriös server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra rp och många skratt. Jag kommer också vara inne mycket på servern och det kommer leda till att jag kanske kan hjälpa folk i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte ska bli arg när jag har gängkrig och förlorar utan att bara acceptera det.

Hur hittade du Unive? Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka