Nekad !X! | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!X!

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav

Vad är ditt discord namn? !X!#8726

Vad är ditt födelsedatum? 1 januari 2009

Berätta om din karaktär. Nisse föddes och växte upp på en avlägsen lantgård, omgiven av vida åkrar och gröna ängar. Han tillbringade sina dagar med att hjälpa till med gårdsarbetet, sköta om djuren och njuta av den lugna livsstilen på landet. Men trots den fridfulla miljön drömde Nisse om något större, något mer än det som den lilla byn kunde erbjuda. Från en tidig ålder var Nisse fascinerad av berättelserna om storstaden som nådde honom genom böcker, filmer och tidningar. Han kände hur pulsen av stadslivet lockade honom, en dragningskraft som växte starkare för varje dag. Nisse visste att det fanns en värld bortom de ändlösa fälten och den tysta landsbygden, och hans hjärta längtade efter att uppleva den. När Nisse blev äldre och mer självständig började han spara sina slantar från gårdsarbetet. Varje krona var ett steg närmare hans dröm om storstan. Hans föräldrar, som alltid hade stöttat honom, insåg att det fanns något speciellt inom Nisse, något som skilde honom från den traditionella lantlivsstilen. De såg på med stolthet när deras son växte och strävade mot sina egna mål. Till slut, när Nisse hade sparat tillräckligt med pengar, tog han ett beslut. Han packade sina tillhörigheter och lämnade det bekanta lantlivet bakom sig. Resan till storstaden var både spännande och skrämmande för den unga pojken från landet. Han möttes av den pulserande energin, de höga byggnaderna och den konstanta rörelsen av människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med riktigt social rp, när jag rpar så kommer det inte vara för att jag skall vinna alla scenarion utan jag kommer rp så det blir kul för allas parter. Jag kommer att skapa många samt roliga scenarion/minnen! När jag kommer in till servern så ska jag försöka skapa många vänner och förmodligen så kommer jag att köpa kriminell och försöka gå med i något roligt schysst gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte behöver vinna scenariot för att det ska vara roligt och att man ska låta motpartnen vinna ibland också!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes jag har läst och jag förstår alla regler. RDM Betyder Random Death Match och det menas med att man dödar en person utan ett giltigt scenario. SUNTFÖRNUFT är en riktigt viktig regel och suntförnuft menas att man ska tänka efter en sista gång innan man gör saker, man ska alltså tänka en gång till om man hade t.ex. gjort så irl verkligen eller om man gör det bara för att det är ett spel!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag! Jag har rpat på massa servrar och en av dom är Penguin som är ganska stor men jag har tröttnat på den så därför nu tänker jag byte server till Unive dels för att många vänner spelar här samt att det känns som en otroligt bra server!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka