Nekad WyZer | Medlem ansökning (Gurra)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WyZer

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theor

Vad är ditt discord namn? WyZer

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Carl Svensson hade alltid varit lite av en outsider. Han växte upp i en liten stad på landsbygden i Sverige och var enda barnet till två hårt arbetande föräldrar som drev ett litet jordbruk. Trots deras bästa ansträngningar kunde Carl aldrig passa in med de andra barnen i området. Han var alltid lite för tyst, för reserverad och för introspektiv för att de andra barnen verkligen skulle förstå. När Carl var i sena tonåren bestämde han sig för att lämna den lilla staden och försöka skapa sig ett liv i storstaden. Han hade ingen aning om vad han ville göra, men han var fast besluten att göra något av sig själv. Han började med att ta udda jobb här och där, men så småningom hittade han sin nisch i datorprogrammeringsvärlden. Han var en naturlig på det, och snart kunde han leva bekvämt på att göra det han älskade. När åren gick fortsatte Carl att finslipa sina färdigheter och så småningom kunde han starta sitt eget företag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem på unive eftersom att jag vill köra seriöst rp till 100% men nästan alla andra servar är väldigt oseriösa och det finns en hel del lallare. Jag kan nästan reglerna! Jag Vet hur man rpar seriöst och hur man gör scenarion. Jag vill också bli medlem för att jag vill kunna hjälpa till mer då ja inte kan utvekla min rp till 100% om ja inte kan ha job skriva i twitter eller så vidare och kommer försöka höja allas rp speciellt dom jag rpar med 🙂

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara spelar för vinna att kunna spela för de ska va kul för alla inte ba för dig och om du tycker de e tråkigt å bli av me något gråt över de men bryt inte regler

Hur hittade du Unive? Min kompis visa den för mig

Godkänd, du har 48h på dig att ta en muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka