Accepterad Wytrice | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wytrice

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198401500989/

Ditt Hex-ID: 11000011a4cb73d

Vad är din discord tagg? Wytrice#4632

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: prata inte ooc ingame ~Dysphoria. Återstår: 14 dagar 8 timmar 21 minuter Vill du överklaga din avstängning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var mot reglerna OOC ingame /metagaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stannade min bil brevid en person vid ett garage och kallade honom för hans namn alltså det som står när man använder /togglename.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men tycker att den var lite onödig eftersom att jag bara kunde få en varning istället. Jag vet vad jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle RPat istället för att gå OOC och säga hans namn utan att jag kände personen. Det var dumt av mig, det var sent på kvällen och jag var trött och sa hans namn istället för att RPa. Detta kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte Meta gamea, i det här fallet kalla honom för hans namn utan att jag känner personen. Jag har också lärt mig att jag kanske inte ska spela när jag är så trött eftersom att man då lättare bryter RP regler.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka