Nekad Wyn.G | Medlem ansökning [omgkarlsson] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wyn.G

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197968591537/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? G.#6236

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef Davidsson och han är 24 år gammal, är uppväxt i förorten. Josefs uppväxt har varit upp och ner på så sätt att han har mått dåligt men samtidigt velat lyckas i skolan. Han mådde dåligt bland annat pga hans pappas bortgång redan vid 10 års ålder, han har även varit mobbad under hela sin barndom, vilket har lett till att han har börjat med droger pga hans mående. Han började komma i kontakt med fler och fler personer som inte är så bra. Men samtidigt så har han fortfarande haft stort intresse för skolan. Eftersom att han har umgåtts med dåliga människor så har hans skola inte gått som den ska, han blev skyldig pengar pga hans bruk av droger, han började därför göra bland annat rån samt stölder för att kunna betala av sina skulder. Han blev även tvingad att sälja droger och göra jobb åt dom äldre. Hans mamma har haft problem med alkoholen också och som ensam barn har det varit ännu jobbigare för Josef. Han har då haft det väldigt jobbigt i skolan och hans studier gick bara ner och ner men han har fortfarande viljan till skolan. Det är än idag inte klart vad Josef kommer göra, om han fortsätter den kriminella vägen eller satsar på den bra vägen och skaffar ett jobb som han egentligen velat. Men frågan är om han har något val i denna situationen när han dragits in i den kriminella kretsen eller om han kommer försöka gå den rätta vägen oavsett.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har ett stort intresse i roleplay och jag känner att jag hade kunnat göra servern till en bättre plats. Genom att kunna befinna mig tsm bland olika sorters mäniskor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? och få blandannat lite nyare RP spelare att kunna lära sig Rpa på ett mycket bättre och roligare sätt. Då jag vet att det finns en stor andel som spelar endast för powergaming regeln med andra ord spelar för att endast vara eller bli bättre än dem andra och det är inte varför jag väljer att spela RP. Endast för att det är något jag tycker om väldigt mycket Skicka meddelande till Gs

Hur hittade du Unive? Genom en kompis

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka