Accepterad Wylu | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wylu

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013192402/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Wittkämper

Vad är ditt discord namn? 𝒲𝐼𝐿𝐿𝐼𝒜𝑀#0142

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Lars olofsson. Lars är 22 år gammal och föddes 7 maj 2000. Han jobbar på postnord med att leverera paket till ställen som sjukhusen och fängelset på servern för att han ligger i en ekonomisk kris eftersom att han tog ett lån för att uppfylla sitt drömjobb. Lars är intresserad av bilar och andra fordon. Han har väldigt starka känslor för GTA och han önskar en dag att få en vacker fru som han kan spendera resten av sitt liv med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag brinner verkligen för GTA Roleplay och jag skulle verkligen vilja bli en medlem i denna server just för att jag ser mycket potential då denna server verkar bra och rolig. Också för att jag har träffat många som faktiskt gör riktig RP. Jag kommer att bidra positivt då jag tar detta med RP seriöst och inte tramsar runt. Jag kommer att bidra med realistiska händelser och scenarion som kan ske i verkligheten. Jag är också väldigt mogen för min ålder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med realistiska händelser och scenarion som kan ske i det verkliga livet. Jag kommer också bidra och göra communtiyn bättre för all som spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska förlora eller liknande för att göra det roligare och verkligare för andra spelare. Jag ska alltså inte alltid vinna då det blir tråkigt för motståndaren.

Hur hittade du Unive? Jag ville spela en bra RP server så jag gick in på den mest populära vilket som var Unive Roleplay

Tillbaka