Accepterad wyggö | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wyggö

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo

Vad är ditt discord namn? wiggsen

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Felix Axelsson. Allt började när mina föräldrar skildes, när jag bara var 10 år. Efter det flyttade jag och min mamma från Frankrike till Sverige. Jag hade det tufft i skolan och blev mobbad väldigt ofta. Men jag visste att jag måste hålla känslorna inne och fortsätta kämpa, som pappa brukade säga till mig. Jag kämpade mig igenom skolan, fick bra betyd så allt löste sig till slut tänkte jag. Jag skulle börja söka jobb, fick massa jobbintervjuer men alla nekade mig då. Jag undrade varför och gick runt som ett spöke tänkandes på det i ett helt år, jag fattade bara inte. Sen så kom jag på det, både min pappa och mamma använder droger och har suttit inne för misshandel med mera. Jag blev en egenföretagare och kunde äntligen försörja mig själv, jag hittade massa olika vänner och blev ihop med en underbar tjej. Nu har mitt liv äntligen börja, och det är långt ifrån slutet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en rolig samt social rp och strävar efter att alla ska ha lika kul oavsett scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta menas att man ska spela så att alla har samma möjlighet att "vinna" ett scenario. tex om man gör et bankrån men väljer en roligare flykt väg istället, då kan polisen också ha ett roligt scenario samt en större chans att "vinna"

Hur hittade du Unive? har spelat på unive tidigare

Vidare till muntlig intervju. DU har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka