Nekad wyggö | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wyggö

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198368699006/

Ditt Hex-ID: 11000011858327e

Vad är din discord tagg? wiggsen#6020

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: 1684437622120.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
för att han ville göra det lättare för sig själv i scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var inne och rpa på servern när min kompis blir överkörd av en polis, vilket i detta fallet var Vible. Då jag ser detta och ingriper men sedan griper vible min kompis för att han använde en emote (/e kick) hädanefter så säger min vän då att det inte var menat att sparka på vible. Jag står då där och tar upp telefonen för att filma för att sedan kunna göra en su anmälan för övervåld, och när jag säger att jag kräver att få följa med till stationen så får jag en ban där det står "copbait och extremt låg rp"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser att bannen var felaktig då man hade kunnat göra så mycket mer av scenariot och faktiskt gjort något av det men istället väljer vible att då banna mig för att det ska gå smidigare för honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft så många banns på det senaste men den sista jag kommer ihåg var också felaktig så jag har inte tagit nån lärdom av den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra nåt annorlunda för att det är vible som väljer att banna mig för att underlätta scenariot för honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag har inte lärt mig nåt då den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka