Accepterad Wybzzz | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wybzzz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Vad är ditt discord namn? Wybz#0001

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt ambitiös person och är väldigt intresserad av bilar han har en Audi som vardagsbil och en volvo 940 som har mer har som ett intresse. Hans drömbil är en BMW M5 eller en audi rs6a. han sparar väldigt mycket och vill ha ett jobb där man faktiskt behöver jobba och inte bara åka runt utan att göra någonting. Han vill testa sina gränser inom olika yrken och ha någonting att göra när han är vaken om dagarna. Han är 24 år gammal så han är väldigt pigg i benen. Han är väldigt vänlig och går alltid prata med om allt möjligt. Han är ofta öppen att skjutsa folk runt omkring i staden i hopp om att skaffa nya vänner och känna sig lite mer social i staden. Han har funderat på att bli taxichaufför men han känner att han har satsat ganska hårt på skolan i sitt liv så han vill kunna sikta på något lite större. Typ sjukvårdare eller polis, där man fyller skulle nog passa han perfekt. Han föddes i en ganska medelrik familj med skilda föräldrar men sen hittade hans mamma en partner som var ganska rik och från när han var 8 år gammal tills nu så har han blivit uppvuxen i en ganska rik familj. Men rent allmänt så är min karaktär en schysst grabb som bara vill hjälpas åt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rp nivå som är väldigt hög, jag kan bidra med scenarion för samtliga spelare där man kan behöva ha en stark rp nivå för att kunna sköta det snyggt. Kan använda mig av min rp så att andra spelare på servern kanske tar efter och försöker göra samma sak.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att i ett scenario ska inte ens focus vara att vinna det, utan att kunna ha ett kul scenario med en hög nivå av rp.

Hur hittade du Unive? Många polare spelar här, samt jag har gjort d innan jag å och diggar servern rätt så mycket.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
💰Donator++++💸

🏷️Medlem
☠️Old Riders MC
🔪Kriminell

FD:
💼Jobbstyrning
🔧Mekonomen
🇮🇹 Bonanno Family

Discord: Gnurken#4423
Öppen PM